072-3308587

ז'בוטינסקי 7, משה אביב, רמת גן

Top

כללי

ודאי שמעתם פעמים רבות את המשפט: מי שלא שם לא קיים. זו העוצמה שיש כיום ל רשת האינטרנט ולטכנולוגיה בחיינו, בפרט למי שמשתמש רבות בגלישה בסלולר. בעשור האחרון, בעקבות חדירת רשת האינטרנט לכל בית וכל מכשיר שנכנס לכיס, אנו בעצם לוקחים יחד איתנו את רשת האינטרנט לכל מקום. השינויים שחלו בהתנהגות הצרכנים הם רבים ומגוונים וכל עסק צריך להתאים עצמו לצריכה החדשה. כיום אם אתם מעוניינים לרכוש מוצר או שירות כלשהו, הדבר הראשון שתעשו הוא לברר אודות...

ניסיתם את כוחכם בקידום אתרים אך לא הצלחתם להגיע למקום הראשון בגוגל? אינכם היחידים. נסו לגלוש באתר ולעבור בין העמודים השונים ותגלו עוד מאות עסקים בנישה שלכם שלא מצליחים להגיע לראש תוצאות החיפוש במנוע החיפוש הפופולרי. אך עם זאת, קיימת דרך פשוטה ומהירה באמצעותה אתם יכולים להגיע תוך שעה שעתיים למקום הראשון בגוגל, מהי? קידום ממומן בגוגל - מודעות גוגל גוגל מציעה לאתרים מספר אפיקים לפרסום שאינם תלויים במקום של האתר ברשימת התוצאות האורגנית. באמצעות ממשק אינטרנטי ניתן...

בעידן הדיגיטלי, עסקים, אשר משכילים להשקיע באתר רשמי נהנים מערוץ חשיפה נוסף ברמה הארצית והבינלאומית. אתר הבית לא מסייע בהצגת העסק, השותפים ותחומי הפעילות, אשא מאפשר ליצור קשר ולשמור על תקשורת רצופה עם הקוראים. מהם התפקידים השיווקיים של אתר הבית, וכיצד להגיע לתפוצה רחבה? קידום אתרים לרופאים - התפקידים השיווקיים של האתר הבית: התפקיד הראשון - ליידע אתר הבית, עיצוב לוגו וכל נושא UI ן UX משמשים כשער דיגיטלי לעסק, וככזה הוא נועד ליידע אודות השירותים, המוצרים, שעות...

מהפכת האינטרנט שינתה בצורה ניכרת את עולם בו עושים כיום עסקים. כיום כל עסק הרוצה להצליח ולהגיע להישגים חייב לחשוב על האינטרנט כזירה מרכזית לפעילות שלו. עסק שיזלזל באינטרנט או לא יקדיש לו מחשבה עמוקה יכול להיקלע לבעיה רצינית ביותר היכולה להעיב על הצלחתו ולפגום קשות בהתמודדתו עם המתחרים שלו. אנחנו שומעים על עוד ועוד עסקים הסוגרים את שעריהם כתוצאה מצמיחתן של החנויות האינטרנטיות וסביר להניח כי מגמה זו רק תלך ותגבר. אך לא רק מסחר אלקטרוני...

מי שעוקב אחרי מוספי הכלכלה בתקשורת המודפסת בשנים האחרונות, בוודאי שם לב שישנם שני כיוונים בנושא של פרסום ושיווק כיום בעולם ובוודאי בישראל. מצד אחד, ירידה חדה בפרסום בתקשורת המסורתית, קרי טלוויזיה מסחרית ועיתונות כתובה, ירידה שנובעת מסיבות שונות, בין אם זו תחרות, בין אם זו ירידה בפופולאריות ובין אם זה מסיבות אחרות. מצד שני, אל הוואקום הזה, נכנסת גוגל שזוכה לנתח פרסום אדיר באינטרנט, ונחשבת לגוף הפרסום המוביל, לא רק ברשת אלא בכלל. אחד מסוגי הפרסום...

ףבניית אתר אינטרנט או חנות וירטואלית יכולה להיות משימה קלה מאד ולמעשה, קיימות כיום פלטפורמות שונות ומגוונות המספקות מענה בסיסי הולם לצורך באתר. יחד עם זאת, לא כל אתר אינטרנט או פלטפורמה המוצעים לצורך מטרת בניית אתר – הם באמת התשובות הדרושות לכם אשר יעניקו את המענה הרלוונטי לצורך הספציפי. מסיבה זו, חשוב להכיר  טוב יותר את ההבדלים בין אתרי האינטרנט השונים, כמו גם את ההבדלים בין חברות המציעות שירותי בניית אתרים. בשל היעדר תקינה ייחודית לתחום...

מאז שוורדפרס פרצה לחיינו כפלטפורמה שיועדה בעיקר לניהול בלוגים, היא צמחה והפכה למערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר בעולם: כמעט שליש מכל אתרי האינטרנט הקיימים כיום ברשת האינטרנט מבוססים על וורדפרס, ביניהם אתרים עסקיים של עסקים קטנים ובינוניים, אבל גם אתרי מותגים גדולים, ותיקים ומבוססים. מה הופך את וורדפרס לפלטפורמה אידיאלית הן לפיתוח אתרי אינטרנט והן לקידום אתרים במנועי החיפוש? להלן מספר סיבות: וורדפרס היא מערכת בקוד פתוח היותה של וורדפרס מערכת בקוד פתוח פירושה שהיא נתונה באופן מלא להפצה,...

Search Engine Optimization) SEO) הוא קידום אתרים אורגני במנוע החיפוש של גוגל. הסטטיסטיקה לא משקרת- היא מוכיחה את מה שנראה כי לא נדרשת עוד הוכחה לכוחו של מנוע החיפוש הגדול, העצמתי והאפקטיבי ביותר: חלק הארי של הגולשים בכל רחבי העולם גולשים באינטרנט באמצעות גוגל. לקידום האתר שלכם בעמוד הראשון בגוגל- אשר פעולת SEO   מקצועית ומושכלת מכוונת אליו - עשויה להיות השפעה מכרעת על האתר בכלל ועל העסק בפרט (וההיפך). קידום אורגני וקידום ממומן קיימות שתי שיטות לקידום אתר בגוגל:...

כל מי שמחפש היום מידע עושה זאת באמצעות גוגל, המרכזיות הגדולה של גוגל היא כה רבה עד שלא ניתן להתחרות איתה בשום דבר. על כן אין להתפלא שאם אתה עסק אתה חייב להופיע במקומות גבוהים בגוגל ולעשות הכול בכדי להגיע למקומות הראשונים. היה ויש לך עסק קטן הרי שדבר זה נכון שבעתיים, פרסומו של עסק קטן הוא משימה קשה גם כך מכיוון שעוגת הפרסום שלו קטנה יותר ואין לו תקציב רב. בדיוק בשביל זה יש את...

הקדמה: אומנם הרחיבו על כך בהמון מקומות ועדיין יש תמיד מה לכתוב בעניין, הרבה מאוד בעלי עסקים, עדיין מתלבטים היכן כדאי להשקיע את התקציב שלהם לשיווק באינטרנט, או יותר נכון מאיזה אפיק שיווק הם עשויים לקבל החזר השקעה גבוהה יותר ופניות לעסק. ובכן מהניסיון שלנו בדיגיטאצ' כחברה לקידום אתרים ושיווק באינטרנט, אין שני לניסיון בתחום. כלומר כאשר אנו נגשים לשאלה היכן ניתן להשקיע את התקציב נכון עבור הלקוח, יותר נח לנו לקבוע החלטות על בסיס ניסיון רב שנים...