072-3308587

ז'בוטינסקי 7, משה אביב, רמת גן

Top

4 דרכים להעלות את המכירות באינטרנט ללא עלות

איקומרס

4 דרכים להעלות את המכירות באינטרנט ללא עלות

בעמל רב העלית אתר תדמית לרשת שהפך עם הזמן לאתר מכירתי, דרכו מתנהל הסניף הווירטואלי של העסק שלך. בעולם בו מעל ל-90% מהרכישות מתבצעות דרך הטלפון הנייד, ובמיוחד בתקופה הזו, החנות האינטרנטית שלך משרתת אותך יותר מאי פעם.


אז אם האתר שלך כבר באוויר ויש לך תכנית עסקית ולמרות זאת המכירות מדשדשות דווקא בתקופה הזו – לפניך 4 טיפים שיעזרו לך להעלות את המכירות ברשת במינימום הוצאות.  

שימוש ברשתות החברתיות

פרסום ברשתות החברתיות הוא כלי רב עוצמה. אם יצא לך לעבור באחת מקבוצות הפייסבוק שעוסקות בעיצוב הבית או גינון לדוגמה, בוודאי זיהית כי נשאלות שאלות רבות על תהליכים טכניים פשוטים כמורכבים. אם ברשותך עמוד עסקי בפייסבוק – מענה מקצועי וצירוף קישור יביאו ביקורים בדף העסקי ובהמשך לאתר שלך. שימוש באסטרטגיה זו מתאים לכל רשת חברתית. פרסום קישור לדך נחיתה להשארת פרטים, הפנייה לפוסט בבלוג שלך שעוסק בנושא עצמו – כל אלה מעלים את החשיפה לשירות והמוצר שלך. היתרון הכי גדול ברשתות החברתיות הוא שהפניה היא ישירה וללא מתווכים ולכן גם לא עולה לך כסף. 

הקמת בלוג מקצועי 

תחזוקה של בלוג היא מפתח לקידום אורגני בעזרת תוכן. ניתן לכתוב לבד או להיעזר בכותבים מקצועיים. לא בכל תחום ניתן להרים בלוג עם מידע שוטף באופן יומיומי. לדוגמה, אתר שמוכר מוצרי חשמל – כמה אפשר לדבר בבלוג על דגם של מכונת כביסה או חוויות מיום התקנה אצל הלקוח? לא הרבה. אבל זה לא אומר שאי אפשר להפגין מקצועיות. סדרת כתבות על המוצר ושיתוף סודות מקצוע פה ושם ומענה לתקלות סטנדרטיות יספיקו. כשאנשים יחפשו טיפ מקצועי לפתוח סתימה באמבטיה, יגיעו אליך ויצליחו לבד, ובפעם הבאה כשיידרשו ידיים מקצועיות – יחזרו אליך. 

רשימת תפוצה לניוזלטר

לקוחות שביצעו רכישה באתר שלך או רק הציצו – העלאת באנר לרישום לניוזלטר לצורך עדכונים ומבצעים מרחיב את התפוצה ואת מאגר הלקוחות שלך. שמירה על קשר עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים היא דרך נהדרת להעלות מכירות תוך שמירה על קהל מעודכן שלא יפספס את המבצע או הפוסט המקצועי הבא שלך בתיבת הדוא"ל שלהם. 

שירות לקוחות 

שירות לקוחות ברשת הוא אחד הרכיבים הכי חשובים בחנות אינטרנטית. אם לא השקעת עד היום בקשר אישי עם הלקוחות הקבועים והמזדמנים כאחד – שיפור חוויית השירות היא חלק בלתי נפרד ביצירת חוויית קניה טובה יותר עבור הלקוחות שלך. אם קיימת אפשרות באתר שלך להשאיר חוות דעת, שירות הלקוחות תמיד יהיה חלק ממנה. לפעמים המוצר לא טוב. אבל אם אותו לקוח כתב שאפשרות ההחזרה או התיקון היה נהדר, המכירות שלך לא בהכרח ייפגעו, להיפך – הרכישה תהיה בטוחה יותר עבור אנשים והעסק שלך יזכה באמינות בדרך זו. חווית שירות טובה עוברת הלאה ובמקרים מסוימים אף עולה על המוצר עצמו. 

Share