גוגל – המקום לעסק הקטן שלך
כל מי שמחפש היום מידע עושה זאת באמצעות גוגל, המרכזיות הגדולה של גוגל היא כה רבה עד שלא ניתן להתחרות איתה בשום דבר. על כן אין להתפלא שאם אתה עסק אתה חייב להופיע במקומות גבוהים בגוגל ולעשות הכול בכדי להגיע למקומות הראשונים. היה ויש לך עסק קטן הרי שדבר זה נכון שבעתיים, פרסומו של עסק קטן הוא משימה קשה גם כך מכיוון שעוגת הפרסום שלו קטנה יותר ואין לו תקציב רב. בדיוק בשביל זה יש את יכולות הפרסום בגוגל המאפשרות כל מני דברים שבמקומות אחרים לא ניתן לבצע. עסק קטן חייב להופיע במקומות הראשים בגוגל בכדי להיות ברמה הגבוהה ביותר.
במה שונה קידום עסק קטן בגוגל מעסק גדול?
קידום אתרים בגוגל לעסקים קטנים שונה באופן מהותי מקידום אתרים לעסקים גדולים ולו רק בגלל התקציב שמעורב פה. כאשר התקציב קטן יותר צריך לפעול בחכמה אל מול המתרחש ולעשות הכול בצורה המיטבית ביותר שניתן לעלות על הדעת. ככל שהתקציב יותר קטן המקום שלנו לטעויות קטן גם הוא ועל כן אנחנו חייבים לבחור בחברת קידום אתרים מקצועית ומומחית בתחומה שתעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר. לא רק זה אלא שעסק קטן צריך חברה הרבה יותר גמישה לצרכים שלו ושתבין את הקשיים עמם הוא מתמודד בכדי שתוכל ללוות אותו בכול הליך קידום האתרים. ככל שהחברה יותר מבינה את מהות העבודה עם עסק קטן כך ייטב עם העסק הקטן והוא יהיה מרוצה יותר.
כיצד יקודם האתר שלך ברמה הגבוהה ביותר?
קידום אתרים בזול לעסקים קטנים כגדולים נעשה בשתי שיטות, אחת באמצעות קידום אורגני והשנייה באמצעות קידום ממומן. כל אחת מהשיטות הללו היא עולם ומלואו וקצרה היריעה מלהרחיב עליהם כאן. כן ניתן לומר כי קידום אורגני הוא הדרך לעלות את תוצאות החיפוש שלך בגוגל בצורה הטובה ביותר לפי מילות מפתח. קידום ממומן הוא דרך שבאמצעותה אתה משלם כסף בכדי להופיע במקום הראשון בגוגל. להבדיל מקידום ממומן קידום אורגני אינו עולה כסף ישיר שאתה משלם לגוגל אך הוא כן עולה כסף שתשלם לשירות של מקדם אתרים. לכל אחת מהשיטות יש יתרונות וחסרונות ואנו צריכים להיות מודעים אליהם כאשר אנחנו בוחרים בשיטה זו או אחרת. כך לדוגמא אנשים יעדיפו ללחוץ לרוב על תוצאות החיפוש האורגני שלך לעומת לחיצה על תוצאות הקידום הממומן.