שיפור יחס ההמרה בהליך הקמפיין הוא הפנים של מטרת הקמפיין. ככל שנצמצם הקלקות וחשיפות לא רלוונטיות, נגיע ליותר מתעניינים שהלכו איתנו עד הסוף ופדו את ההשקעה שלנו בהם. אם תרצו, המטרה היא אחת: המרות!
כבעלי עסק, מוצר, או מותג בשיווק הדיגיטלי – המטרה שלכם, אנחנו מקווים, היא מוכוונת תוצאות. הכל אחד משלבי הקמפיין אתם חותרים ודואגים למספר רב יותר של אנשים שיעמדו בתוצאה שהצבתם. האם המטרה היא חשיפות, הקלקות, השארת ליד, חיוג או רכישה? אתם תחליטו אך ככלל, זוהי המטרה הניצבת לעינכם.
על מנת למקסם את היכולות שלכם אתם מוכרחים לשפר באופן תמידי את יחס ההמרות. אם הצבתם לעצמכם כמטרה את פונקציית השארת הליד –עליכם לדאוג למקסימום אנשים שישאירו את הליד מתוך סך האנשים שהקליקו על המודעה. בהתאם לכך, עליכן לדאוג למקסימום אנשים שיקליקו על המודעה מתוך בדך האנשים שנחשפו למודעה.
ב - Crazyseo, אנחנו נמצאים בדיוק בנקודה הזאת. מבר ליכולתנו לנהל את התקציב ללקוח, אנחנו מתמחים בלשפר את יחס ההמרה שלכם. במקום שתהיו טובים, תהיו מעולים. ואת המלחמה הזאת אנחנו רוצים לבצע עבורכם. שנות הניסיון שלנו מהוות לנו נכס אמיתי שמשפיע ברורות על איכות השירות, המקצועיות והבאת התוצאות. בואו לצעוד איתנו.