כל המידע על פרסום ממומן באינסטגרם
אינסטגרם היא רשת חברתית פופולרית המאפשרת לאנשים לשתף תמונות וסרטונים. נכון להיום יש באינסטגרם מעל למיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם, והפלטפורמה ממשיכה לצמוח בקצב מהיר. אחת הסיבות העיקריות לפופולריות של אינסטגרם היא היותה כלי שיווקי ופרסומי חזק.
פרסום ממומן באינסטגרם מאפשר לחברות, מותגים ועסקים ליצור חשיפה ומודעות למותג שלהם בקרב קהל מטרה ספציפי. באמצעות פרסום באינסטגרם אפשר להגיע למאות אלפי גולשים רלוונטיים, ולגרום להם לזהות ולזכור את המוצרים או השירותים שמפרסמים.
זוהי דרך מצוינת להגדיל את המודעות למותג, למשוך לייקים ועוקבים חדשים, ובסופו של דבר להגדיל את כמות המכירות או הרווחים של העסק. באינסטגרם ניתן ליצור פרופיל עסקי, לפרסם פוסטים וסטוריז שייראו בחדשות של אנשים רלוונטיים.
ישנם כמה סוגי פרסומות באינסטגרם:
- פוסטים מומלצים – פוסט עם תמונה או וידאו של המותג שיראה בחדשות של גולשים רלוונטיים.
- סטוריז – סיפור (Story) שיוצג בסטוריז של גולשים.
- Carousel ads – סדרה של תמונות או קרוסלה הניתנת לגלילה.
ניתן לשלוט באופן מדויק מי יראה את הפרסומות, לפי קריטריונים כמו אזור גיאוגרפי, גיל ומגדר הגולש, וכד'. ככל שהקהל יותר מותאם אישית – כך הפרסומות יהיו יעילות יותר.
הסיבה העיקרית שפרסום באינסטגרם כדאי לעסקים
אחת הסיבות העיקריות שפרסום ממומן באינסטגרם כדאי לעסקים, היא שהרשת מאפשרת לשווק מותגים באופן חזותי במיוחד. תמונות וסרטונים הם הצורות הדומיננטיות לתוכן באינסטגרם, וזה מתאים במיוחד למותגים בתחומי האופנה, יופי, מזון, נדל"ן ועוד.
ניתן ליצור תוכן מפתה ומעורר השראה, שיסקר את המוצרים או השירותים באופן חזותי מושך. כאשר גולשים רואים תמונות או סרטונים של המותג – הם נחשפים אליו, וסקרנותם מונעת את הרצון ללמוד יותר.
לסיכום
אינסטגרם מאפשרת לשווק מותגים באופן ישיר ואינטראקטיבי יותר מפייסבוק למשל, והקהל שם בדרך כלל נמצא במצב של צריכה ורצון לגלות מוצרים חדשים. בנוסף, אינסטגרם מאפשר לעסקים ליצור קשר ישיר ואישי יותר עם הלקוחות.
פרסום באינסטגרם מסייע לעסקים למשוך קהל רלוונטי באופן זול יחסית, ולגרום לו לזהות ולזכור את המותג. החשיפה הגבוהה יכולה להביא לעלייה במכירות, בלקוחות וברווחים – מה שהופך את הפרסום ברשת לכלי שיווקי חשוב.
מאמר זה נכתב בשיתוף >> https://social-marketing.co.il/