072-3308587

ז'בוטינסקי 7, משה אביב, רמת גן

Top

מאמרים

עדכון אחרון: 29/8/2017 פרסום בגוגל עושים כאשר רוצים לפרסם או להתפרסם. כאשר אתר מוצא כי הוא עולה רחוק אי שם, בעמוד התוצאות בגוגל, הוא צריך לעשות משהו כמו למשל פרסום בגוגל. בדיוק כמו שחברה עסקית במציאות מפרסמת את עצמה, בדיוק כמו שכל מנעולן תוחב לכם פליירים לתיבת הדואר, כך פרסום בגוגל עובד לטובת הלקוחות של משרדי הפרסום. היום פחות ופחות אנשים מפרסמים במדיה הכתובה, וכמעט כל בעל מקצוע או בעל אתר עושה פרסום  ממומן או שבוחר בקמפיין קידום...

בשעה טובה ומוצלחת פתחתם את העסק החדש, האם מישהו יודע או מכיר את תחומכם? היו בטוחים שכן ומאידך, חשוב גם לדבר על התחרות הגואה שם בחוץ. עצרו רגע, יש מצב שאתם צריכים בניית אתר אבל זה בטח לא נגמר רק בזה. אם הרצון שלכם להשיג כמה שיותר לקוחות ולהדביק את כל המתחרים בתחומכם, כדאי לדבר גם על עיצוב לוגו לצד בניה של אתר דינאמי בעל נוחות לכם כבעלי העסק ולגולשים המחפשים לא פעם משהו ספציפי. למה צריך...

אפילו לפני חמש שנים, מחקר מילות חיפוש היה יחסית ישיר מאוד. משווקים שעסקו בעבודה של קידום אתרים בזול התחילו עם רעיון ליבה במוחם ופיתחו רשימה של מילות חיפוש. לאחר מכן התחילו עם האופטימיזציה לדפי אתר סביב אותן מילות חיפוש. כל דף היה מתמקד במילת חיפוש אחת. ככל שהכישורים של אותם משווקים התפתחו, הם יכלו להרחיב ולהתמקד בדף עם מספר של מילות חיפוש או ביטויים ארוכים יותר. אם זאת, ההיכרות של העולם עם העדכון יונק הדבש מזיז...

הרבה מאוד בעלי עסקים קטנים שמתחילים לפרסם את עצמם ברשת שואלים את עצמם את השאלה מה עדיף להם – לפנות לערוץ הקלאסי של שיווק אורגני, או שאולי לנסות את מזלם בקידום ממומן? למה לעשות קידום אורגני? מקדמי אתרים אורגניים טוענים שעדיף להם לקדם בצורה אורגנית מכיוון שהתחומים שהם מתחרים עליהם הם בדרך כלל לא מאוד תחרותיים ולכן הם יכולים להרוויח מקידום אורגני לא מעט. הם מזכירים גם שקידום ממומן הוא לא תמיד עניין של "שגר ושכח" מכיוון שצריך...