072-3308587

ז'בוטינסקי 7, משה אביב, רמת גן

Top

בניית אתרים חדשים – תוכן!

בניית אתרים

בניית אתרים חדשים – תוכן!

התוכן הוא המלך, היה מי שאמר. כל חברת בניית אתרים חדשים צריכה להקפיד על כך שהתוכן יהיה המלך. קוראים לזה לכבד את הגולשים אבל לא רק, זה גם הכבוד שנותנים למותג. כל מילה שתגידו עליו יסלול לו את הדרך, ומילה לא נכונה, עלולה לחבל בכל חשיפה שלו.

ולא מספיק תוכן, לא מדברים פה על מילים, מילים מדברים על דרך שצריך לעשות מותג, והוא יעשה את זה עם סיפור טוב, עם אסוציאציות, עם היכולת שלו לקדם תכנים שמקדמים אותו.

לא מזמן כתב נתי טוקר בדה מרקר כתבה על כך שתנובה מימנה תוכן שיווקי שהמליץ על הפחתת צריכת משקאות קלים, והשאלה הנשאלת היא מה לתנובה ולפלח השוק הזה?

התשובה היא טרה- המתחרה הכי גדולה שלה שנמצאת בבעלות של קוקה קולה ישראל ועל כן כל מי שנמצא בצד של טרה מבחינת תנובה הוא האויב ומגיע לו כתבה כזו…

מה שאנחנו רוצים לומר הוא כי תוכן עשוי לקדם מותג ובעיקר חדש לא דווקא באזכור שמו, אלא בתכנים עקיפים שמקדמים את כל התחום שלו וגם אותו.

מאמרי מומחים באתר

מה שאנחנו בעצם רוצים לומר הוא שכדי לקדם מותג חדש, אחרי שפונים לחברת בניית אתרים ומחליטים על אתר, צריך להתייעץ עם מומחי השיווק שלה על האסטרטגיה השיווקית וזו כוללת כמובן תוכן.

מאמרי מומחים למשל על צריכת מזון בריא עשויה לקדם פעילות של מסעדה טבעונית, ופרסום של תקדימים בבתי משפט עשויים לקדם עורכי דין. כלומר התוכן הוא המלך כאשר הוא משנה משהו. אם מישהו קורא מאמר של מומחה כלשהו בתחום מסוים וזה מלמד אותו משהו, או גורם לו להחליט על צריכה של מוצר חדש בגלל זה, אז התוכן הוא לא רק המלך הוא גם מוכר, ולא חייבים אגב להזכיר את שמו של המותג, התוכן הוא המוכר לא השם.

כדי לעשות את זה חייבים להיות מאוד קריאטיביים ולייצר מאמרים שיש להם ערך מוסף ושכתובים כמובן ללא דופי.

78% מעדיפים תוכן בווידאו

ממחקר שנעשה לא מזמן עלה כי 78% מהגולשים מעדיפים תוכן בווידאו על פני טקסט. אבל גם את התסריטים האלה מישהו צריך לכתוב, והם חייבים להיות קצרים, קולעים ושנונים.

הווידיאו הזה יוצג כמובן באתר החדש על פי החלטה של חברה לבניית אתרים, והוא כאמור חייב לכלול סיפור או תוכן ולא רק שם. הוא חייב לעורר את מודל האסוציאציות של הגולשים והוא צריך להתחבר לעומק וליתרונות של המותג.

לפני פרסום כזה חייבים לעשות בדיקת ביקורת לאווירה שיוצר המותג, לתכנים ולמסרים שהוא מעביר. הרבה פעמים מה שרוצים להעביר, נתקע בפרשנות לא נכונה ולכן חברת בניית אתרים חייבת לעשות קבוצת מיקוד לתוכן ולסרטונים באתר חדש לפני שהוא עולה לאוויר.

צרו תוכן אינטראקטיבי

העולם הדיגיטלי מאפשר לראשונה יצירת קשר עם קהלי היעד של המותג. אתם מפרסמים הגולשים מגיבים. הם יכולים לעשות לכם לייק אם מדובר על קמפיין שיווק בפייסבוק, הם יכולים להקליק על מודעה שלכם אם מדובר על קמפיין שיווק בגוגל, אתם גורמים להם להגיב וזה מה שטוב שהם מגיבים.

מהתגובות של קהלי היעד חברת בניית אתרים יכולה להבין הרבה מאוד על תפיסת הגולש את האתר, מהי חוות הדעת שלו על הניווט באתר, חווית המשתמש שלו, לאן הוא גולש קודם באתר, וזה גם יכול לעזור בבניית קטגוריות לכל חברת בניית אתרים שיודעת ללמוד מהטעויות שלה.

Share