072-3308587

ז'בוטינסקי 7, משה אביב, רמת גן

Top

איך להשיג קישורים חיצוניים 20 שיטות מטורפות

איך להשיג קישורים חיצוניים 20 שיטות מטורפות

מה זה קישורים חיצוניים?

קישורים נכנסים הם קישורים נכנסים לאתר אינטרנט, דף אינטרנט או תוכן מקוון. הם נוצרים כאשר אתר אחד מקשר לאתר אחר. קישורים נכנסים הם גורם חשוב באופן שבו מנועי חיפוש מדרגים אתרים ודפים, כלומר הם יכולים להשפיע רבות על הביצועים והנראות הכלליים של האתר. קישורים נכנסים באיכות גבוהה מאתרים סמכותיים יכולים לעזור להגביר את הנראות של אתר בדפי התוצאות של מנוע החיפוש (SERP) של גוגל.

למה אני צריך אותם?

קישורים נכנסים הם חלק חשוב מכל אסטרטגיית SEO מוצלחת, מכיוון שהם עוזרים להגביר את הדירוג והנראות של אתר אינטרנט במנועי חיפוש כמו גוגל. על ידי יצירת קישורים נכנסים באיכות גבוהה מאתרים מוכרים הקשורים לענף שלך, אתה יכול להגדיל את הסיכוי שהאתר שלך ידורג גבוה יותר ב-SERPs ויופיע בצורה בולטת יותר בתוצאות החיפוש האורגניות. בנוסף, אם אתרים אחרים מקשרים לתוכן באתר שלך, הדבר עלול לגרום ליותר תנועת הפניות להישלח לאתר שלך, מה שעלול להוביל להגברת המודעות למותג ולהזדמנויות מכירה פוטנציאליות. ברמת העיקרון חשוב שהקישורים חיצוניים יהיו מאתרים שקשורים לאותה נישה של האתר אותו תרצו לקדם. לדוגמא אם יש לכם אתר של כרטיסים למשחקי ספורט – תוכלו לקשר לאתרים בנישה דומה. לדוגמא אתר של כרטיסים לפורמולה 1, אתר של כרטיסים למשחקי כדורגל וכיוצא באלו.

שיטות נפוצות להשגת קישורים

השיטות הנפוצות ביותר לבניית קישורים נכנסים כוללות יצירת תוכן שאתרים אחרים עשויים לקשר אליו, כתיבת בלוגים לאורחים באתרים ובספריות רלוונטיות ואינטראקציה פעילה עם אנשי מקצוע אחרים בתעשייה על ידי השתתפות בפורומים וברשתות מדיה חברתית.

בנוסף, ישנם מגוון כלים זמינים שיכולים לעזור לבעלי אתרים לזהות קישורים שבורים או מיושנים באתרים אחרים שהם יכולים לבקש שיעדכנו או יחליפו בקישור לתוכן שלהם. לבסוף, מסעות פרסום המתמקדים ביצירת קשר עם בלוגרים ומנהלי אתרים שהאתרים שלהם כבר קישרו לתוכן דומה לשלך יכולים להיות גם דרך יעילה לרכוש קישורים נכנסים.

מה לגבי קישורים קנויים?

לפי גוגל קניית קישורים נכנסים בדרך כלל אינה מומלצת, מכיוון שהיא עלולה להוביל לקנסות פוטנציאליים של מנועי החיפוש, כולל גוגל. בנוסף, רבים מהאתרים המציעים למכור קישורים נכנסים הם באיכות נמוכה וייתכן שהם אינם מקורות טובים לקישורים בכל מקרה. אם אתה מחפש דרכים מהירות לבנות קישורים נכנסים, אולי עדיף להתמקד ביצירת תוכן באיכות גבוהה ולעסוק במסעות פרסום במקומם.

20 שיטות מטורפות לבניית קישורים לאתר שלך

  1. פרסום בלוג אורחים: פנה אל אתרים רלוונטיים ובלוגרים המקבלים תרומות מחברים אורחים. הצע לכתוב יצירה מרתקת ואינפורמטיבית בתמורה לקישור נכנס לאתר שלך.
  2. הגשות של ספריות: שלח את האתר שלך לספריות רלוונטיות וכלול קישור חזרה לאתר שלך בתיאור.
  3. יצירת קשר בדוא"ל: מצא אנשי קשר באתרים אחרים, בלוגים או פרסומים אחרים ושאל אותם אם הם יהיו מוכנים לספק קישור חזרה לאתר שלך בתמורה לתוכן באיכות טובה.
  4. קידום מכירות במדיה חברתית: קדם תוכן ברשתות חברתיות כמו טוויטר, פייסבוק ולינקדאין וכלול קישור חזרה לאתר שלך בפוסט או בתיאור הציוץ.
  5. הערות בפורום: השתתף באופן פעיל בפורומים רלוונטיים על ידי מתן תשובות מועילות או עצות לגבי נושאים הקשורים לנישה העסקית שלך, וצא עם קישור חזרה לאתר שלך.
  6. הערות בבלוג: השאירו הערות (וקישורים) על פוסטים רלוונטיים בבלוג, אבל וודאו שזו תגובה אמיתית שמוסיפה ערך במקום רק לשלוח קישורים דואר זבל!
  7. בניית קישורים שבורים: זהה קישורים שבורים באתרי אינטרנט אחרים באותה תעשייה כמו שלך; צור קשר עם מנהל האתר של אותו אתר עם פרטים על הקישור השבור בתוספת תחליף פעיל מהדומיין שלך – אתה יכול להביא לעצמך כמה קישורים נהדרים בדרך זו!
  8. קידום והסברה של אינפוגרפיקה: צור אינפוגרפיקה שימושית או משעשעת וודא שאתה מוסיף גרסאות HTML ללחיצה שלהן עם קישור המפנה לאחור אל האתר שלך – ואז קדם אותן ככל האפשר!
  9. בניית קישורים של דפי משאבים: חפש בגוגל "מילת מפתח + דף משאבים" (החלף מילת מפתח בכל נושא הקשור לעסק שלך) ומצא דפי משאבים שבהם תוכל להיכלל בקישור המפנה לאחור אל האתר שלך – נסה לכלול עשיר בערכים תוכן כגון מדריכים, תבניות או ספרים אלקטרוניים גם בדפים אלה!
  10. סמינרים מקוונים וזרמים חיים: הפעל סמינרים מקוונים חיים או הזרמת סרטונים שבהם תוכל לשתף מידע הקשור לתעשייה שלך – אל תשכח לכלול קישורים חזרה לאתר שלך בתוך התוכן של הזרמים הללו לחשיפה נוספת!
  11. הפצת תוכן: הפצת מאמרים כתובים היטב מהבלוג שלך על פני אתרים אזוריים/ספציפיים לנושאים אחרים – זכור שזה לא תוכן כפול אם אתה מייחס את המקור!
  12. קמפיינים למלגות : הגדר קמפיינים של מלגות שבהם התלמידים יכולים להגיש מועמדות על ידי הגשת מאמרים הקשורים לנושאים בתחומם – בקש מהם להזכיר או לצטט מקורות מתוכם שצריכים לכלול הפניות/קישורים המצביעים על אתרים בבעלותך/חברתך.

13. הודעה לעיתונות: צור והפיץ הודעות לעיתונות באתרים רלוונטיים כדי להשיג תשומת לב עבור השקות מוצרים או אירועים ראויים לציון אחרים, ולכלול קישורים נכנסים לאתר שלך בתוך העותק.
14. ראיונות: פנה לאנשי מקצוע, משפיענים ומובילי מחשבה בנישה שלך לראיונות על עבודתם; ודא שאתה מקשר חזרה לאתר שלך ישירות בראיון או בתיבת ביוגרפיה/משאבים בסוף.
15. גוגל לעסק שלי: הגדר פרופיל לעסק שלך בגוגל לעסק שלי (GMB) וכלול קישורים חזרה לאתר שלך בתוך התיאור – זה יעזור לשפר הן את קידום האתרים המקומי והן את הנראות האורגנית.
16. תחרויות ומתנות: ארח תחרויות או מתנות ברשתות חברתיות כמו טוויטר או פייסבוק – אלו יכולות להיות דרכים מצוינות להגיע לקהלים חדשים ולהביא יותר תנועה לאתר שלך עם בונוס נוסף של הזדמנויות קישורים נכנסים פוטנציאליים!
17. אתרי סימניות: שלח תוכן שכתבת, מוצרים שהשקת או כל דבר אחר הקשור לעסק שלך באתרי סימניות פופולריים כמו Reddit, StumbleUpon ו- Digg.
18. אתרי שאלות ותשובות: ענה על שאלות הקשורות לנושאים בנישה שלך (למשל, Quora) עם תשובות מתחשבות; ודא שאתה כולל קישורים חזרה למשאבים מועילים מתוך כל תשובה שאתה נותן!
19. ציטוטים מקומיים: כלול את שם העסק שלך, כתובת, מספר טלפון (NAP) בתוספת כל מידע רלוונטי אחר לגביו בספריות מקוונות כגון Yelp!, Foursquare וכו'; אלה יוצרים ציטוטים מקומיים בעלי ערך שיכולים לעזור גם לשפר את הנראות!
20. קבוצות מדיה חברתית: הצטרפו לקבוצות הקשורות לנושאים סביב אותה תעשייה כמו שלכם ברשתות כמו לינקדאין או פייסבוק; פרסם עדכונים תכופים עם קישורים המפנים לאחור אל האתר שלך – זו גם דרך מצוינת לבנות מערכות יחסים עם עמיתים בתחומים דומים!

 

Share