מחקר מילות מפתח
איך עושים מחקר ביטויים?
מחקר מילות מפתח הוא חלק מהותי בשיווק דיגיטלי. התהליך כולל זיהוי המילים והביטויים שסביר שלקוחות פוטנציאליים ישתמשו בהם בעת חיפוש מוצר או שירות כמו שלך. לאחר שזיהית את מילות המפתח והביטויים הנפוצים ביותר, תוכל להתחיל לבצע אופטימיזציה של תוכן האתר שלך כך שיכלול אותם על מנת לשפר את הנראות שלו במנועי החיפוש. כמה כלים שימושיים למחקר מילות מפתח כוללים את מתכנן מילות המפתח של Google Adwords, כלי בורר מילות המפתח של Overture וכלי מחקר מילות מפתח של Wordtracker. בנוסף, בדיקה של מה המתחרים שלך מדורגים יכולה גם לעזור להנחות את תהליך מחקר מילות המפתח שלך.
תהליך מחקר מילות המפתח כולל זיהוי המילים והביטויים שסביר שלקוחות פוטנציאליים ישתמשו בהם בעת חיפוש מוצר או שירות כמו שלך. לאחר שזיהית את מילות המפתח והביטויים הנפוצים ביותר, תוכל להתחיל לבצע אופטימיזציה של תוכן האתר שלך כך שיכלול אותם על מנת לשפר את הנראות שלו במנועי החיפוש. כמה כלים שימושיים למחקר מילות מפתח כוללים את מתכנן מילות המפתח של Google Adwords, כלי בורר מילות המפתח של Overture וכלי מחקר מילות מפתח של Wordtracker. בנוסף, בדיקה של מה המתחרים שלך מדורגים יכולה גם לעזור להנחות את תהליך מחקר מילות המפתח שלך. אתה יכול גם להשתמש בטקטיקות מחקר שיווקי מסורתיות כגון סקר לקוחות, ניתוח נתוני לקוחות וביצוע קבוצות מיקוד כדי לקבל תובנות לגבי המונחים שיהיו יעילים יותר בהגעה לקהל היעד שלך.
איזה כלים מומלצים לביצוע המחקר?
הכלים הנפוצים ביותר למחקר מילות מפתח כוללים את מתכנן מילות המפתח של Google Adwords, כלי בורר מילות המפתח Overture וכלי מחקר מילות מפתח של Wordtracker. כלים אלו מספקים גישה למסד נתונים גדול של מונחי חיפוש שניתן לנתח ולהעריך כדי לקבוע אילו מהם נוטים יותר למשוך תנועה רלוונטית ולייצר לידים. בנוסף, בדיקה של מה המתחרים שלך מדורגים יכולה גם לעזור להנחות את תהליך מחקר מילות המפתח שלך.
3 טיפים לפני שמתחילים במחקר
הנה 3 טיפים שכדאי לזכור לפני שמתחילים בתהליך מחקר מילות מפתח:
1. חשבו כמו הלקוח שלכם ושקול את השפה שבה הם צפויים להשתמש בחיפוש אחר מוצר או שירות כמו שלכם.
2. נתחו את אתרי האינטרנט של המתחרים כדי לקבל רעיונות לאילו מילות מפתח הם מדרגים וכיצד תוכלו להשתמש בו כדי לחדד את המחקר שלכם.
3. צור רשימה של מילות מפתח רלוונטיות לפני שתתחיל לבצע אופטימיזציה של תוכן האתר שלך, כך שתוכל להתמקד במונחים המשפיעים ביותר.
3 טיפים בעת המחקר
להלן 3 טיפים שכדאי לזכור בעת ביצוע מחקר מילות המפתח שלך:
1. זכור כי מילות מפתח וביטויים בעלי זנב ארוך עדיפים לרוב על מונחי חיפוש כלליים וקצרים מכיוון שהם יכולים להביא מבקרים ממוקדים יותר.
2. השתמש בשילוב של גרסאות יחיד ורבים של מילים, כמו גם צורות פועל שונות לעוד יותר וריאציות של מילות מפתח.
3. הקפד שמספר אנשים יבדקו ויאמתו את רשימת מילות המפתח שלך, מכיוון שהדבר יכול לספק נקודות מבט חדשות ותובנות לגבי הזדמנויות פוטנציאליות שאולי החמצת.
3 טיפים לאחר המחקר
להלן 3 טיפים שכדאי לזכור לאחר שתסיים את מחקר מילות המפתח שלך:
1. מפה את מילות המפתח החשובות ביותר לדפים ספציפיים באתר שלך, וודא שכל עמוד מותאם למונחים המניבים את הביצועים הטובים ביותר.
2. עקוב אחר ההתקדמות ומעקב אחר ההתקדמות על ידי הגדרת ניתוח או שימוש בתוכנה כגון Google Webmaster Tools כדי לראות עד כמה הדפים שלך מדורגים עבור מילות מפתח מסוימות.
3. הערך מחדש והתאם את רשימת מילות המפתח שלך מדי כמה חודשים, בטל מונחים מיושנים והוסף מונחים שהתגלו לאחרונה כדי להתעדכן בטרנדים ובתחומי העניין של הלקוחות.