דגשים לקידום אתרי עורכי דין בגוגל
זה כבר נעשה נושא ללעג כל העניין הזה של כמה עורכי דין יוצאים בכל שנה אל אוויר העולם, כאשר כמעט כל שנה יוצאים אל אוויר העולם יותר ויותר בוגרים של הפקולטה למשפטים באוניברסיטאות והמכללות שקיימות בארץ כולה. אומנם איילת שקד, שרת המשפטים, החלה להוציא לפועל תוכנית שנועדה לצמצם ולהאט את קצב זה של כניסת עורכי הדין אל הפעולה, אבל עדיין רואים כי הכמות הזו היא גדולה, וכך גם גדלה לה התחרות על תשומת ליבו וכיסו של כל לקוח בפוטנציאל.
עורכי הדין לא נשארו הרבה מאחור, והבינו כי אם הם רוצים להיות בולטים על פני האחרים בתחומם הם צריכים לעמוד בתחרות לא רק מבחינת המוניטין בעולם הממשי עם תיקים בהם ניצחו לטובת הלקוחות, אלא גם בעולם הוירטואלי עם בולטות שעליה יש לפעול עם קידום חכם.
קידום אורגני של אתר תדמיתי
זה לא פשוט לקדם אתר עבור עורך דין, וזאת מהסיבה אשר כתובה מעלה. יש כמות הגונה של עורכי דין אשר נמצאים באותו התחום ממש, ועל מנת שעורך דין אחד יהיה יותר בולט ברחבי הסייבר ספייס על פני כל המתרים שיש לו, הוא צריך לעשות פעולה מאוד חכמה של קידום, כולל קידום אורגני.
אם תשאלו כל מקדם אתרים כמה עורכי ידן הוא כבר קידם וכמה התעניינו לגבי קידום אורגני של האתר, הוא בהחלט יוכל לציין די במהירה רשימה די ארוכה. הדבר הראשון שאותו צריכים הוא מקדם מוכשר, השני הוא סבלנות עד אשר התוצאות מגיעות לזרום בצורה של לידים איכותיים, ותמיד יש לזכור כי בכל השקעה אשר נעשתה, הסכום אשר מתקבל בסופו של דבר מכל אותם הלקוחות הוא גבוה על פני הוצאת קידום מזערית.
כותבים תכנים לאתר
אתר של עורך דין בתחום הפלילי צריך לעסוק בכל התחומים הללו שבהם לקוחות מבקשים את הסיוע המשפטי שלו הוא מוכשר. עורך דין של תחום הרשלנות הרפואית חייב לספק מידע בתחום הזה גם כן. דבר זה אומר כי המידע חייב להיות ברמה גבוהה, וחף מטעויות. איך בדיוק יכולים להביא אל אתר של עורך דין חומר נכון לפרסום? הדבר הראשון שיכולים לעשות, הוא הכי מומלץ, הוא שאותו עורך דין יכתוב בעצמו כל מאמר ומאמר עבור האתר שלו. כך המידע גם יהיה מהימן, וגם בתוכן יהיה כתוב בטון ספציפי שחביב עליו.
האופציה השנייה, עבור עורכי דין שאין להם את הזמן עבור יצירה של תוכן איכותי עבור עצמם היא על ידי העברת העבודה אל יוצרי מאמרים מוכשרים שהם גם מלומדים בתחום הזה. משמע, סטודנטים למשפטים שרק מחפשים כיצד להרוויח את לחם או כותבים מוכשרים שיש להם יכולות אוטודידקטיות ויכולת לכידת והעברת מידע חדש בשפה שברורה לכל גולש ממוצע.
קידום ממומן בגוגל ובפייסבוק
עבור שתי פעולות צריכים להכין תקציב כאשר רוצים לקדם את האתר של עורך הדין בהצלחה. הראשונה היא קידום שלו על ידי קידום האתר בגוגל באופן ממומן, והאופציה השנייה היא על ידי קידום אשר נעשה בפלטפורמה המאוד בולטת של פייסבוק, עם דף עסקי שלו יש אוהדים ופעילות שוקקת חיים גם.
עבור פרסום בגוגל צריכים להגיע עם בקיאות לניהול נכון של התקציב על מנת שזה יהיה משתלם, עבור פרסום בפייסבוק יכולים לנהל פרויקט מוצלח עם מבחר של שיטות לפרסום של כל עורך דין על כל יכולותיו. אולי אלה לא יתאימו עבור כל אחד, אבל עם קידום אתרים מקצועי יכולים להתאים ולהביא כל סוג של פעולה אל המקסימום של האפשר.