072-3308587

ז'בוטינסקי 7, משה אביב, רמת גן

Top

קידום אורגני בפייסבוק

q

קידום אורגני בפייסבוק

קידום אתרים, קידום אורגני, קידום אורגני בגוגל

בעוד שכאשר מדובר בקידום אורגני, נוטים לשייך אותו באופן ישיר לתחום קידום אתרים, הרי שכיום ניתן לקדם באופן אורגני גם דף עסקי בפייסבוק. כידוע, הרשתות החברתיות כיום מהוות כלי חזק מאוד לצורך קידום, שיווק ופרסום עסקים ולכן, מעבר ליצירת אתר פעיל לכל עסק, אשר מקודם בקידום אורגני ומופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות של גוגל, בעת חיפוש רלוונטי של גולשים, הרי שכל בעל עסק חייב לדאוג לדף פייסבוק עסקי ופעיל, אשר יגדיל את קהל הלקוחות שלו ויגרום להם לבחור דווקא בו על פני עסקים מתחרים. קידום אורגני הוא קידום הרלוונטי גם עבור עמוד פייסבוק עסקי.

קידום אורגני בפייסבוק- כיצד עושים זאת

מכיוון שקידום אורגני הוא רלוונטי גם עבור דפי פייסבוק ולא רק במסגרת קידום אתרים, הרי שיש צורך לדעת כיצד לבצע את הקידום האורגני בפייסבוק בצורה הטובה והיעילה ביותר. במאמר הבא תקראו על מספר דרכים לקידום אורגני של דף פייסבוק עסקי:

1.פרסום פוסטים אטרקטיביים- ככל שהפוסטים אותם תפרסמו יהיו אטרקטיביים יותר כגון: פוסטים הכוללים הצעות ייחודיות עבור הלקוחות הפוטנציאלים שלכם תמורת שיתופים או תיוגים, כך הפוסט יקבל חשיפה גבוהה יותר בשל שיתוף של הפוסט.

  1. יש לעקוב באופן שוטף על ההשפעה של כל פוסט שמעלים. כאשר מבצעים פילוח על פוסטים שמעלים, יש צורך לבדוק האם הפילוח היה מדויק והאם הוא הגיע לקהל היעד המפולח. במידה והפוסט לא הגיע קהל היעד הרלוונטי, יש צורך לבדוק הכל אודות קהל היעד הזה ובהתאם לכך לפרסם את הפוסטים בפייסבוק. כך למשל, יש צורך לבדוק באיזה שעות קהל היעד שלכם נוטה לגלוש ברשתות החברתיות ובהתאם לכך, להעלות פוסטים באותן השעות ועוד.
  2. אחד מהדברים החשובים של קידום אורגני בפייסבוק היא: פרסום תמונות מעניינות ומושכות את העין בכל פוסט. בין אם מדובר בתמונה של המוצר, או כל תמונה אחרת בגוונים שבלתי ניתן להתעלם מהם. פוסטים ללא תמונות לא יזכו ליותר מדי התייחסות בעוד שפוסטים המכילים בהם תמונות מושכות את העין, לא פעם יקבלו יחס משמעותי ורחב יותר מצד הגולשים.
  3. שימוש בסרטונים- כדאי מאוד להשתמש בסרטונים המשקפים מציאות אותנטית, כאשר משווקים מוצר או שירות. כמובן שיש להעלות סרטון ברור וחד. ניתן גם להשתמש בסרטונים מצחיקים או מיוחדים אשר ימשכו את הגולשים הפוטנציאלים לשתף את הפוסט

5.פילוח קהל היעד בצורה נכונה- בכל פוסט הרלוונטי עבור שירות או מכירה של מוצרים, יש צורך לכוון את הפוסט בצורה הטובה ביותר לקהל המתאים לו. פילוח מתמקד בבחירת קהל היעד בהתאם למינו, גילו, העדפותיו המוסיקליות, תחביביו, תחומי העניין שלו, תכנים אשר הוא נוטה לקרוא ברשת ועוד.

  1. כדאי לבצע פניה שיווקית נוספת ללקוחות שהתעניינו במוצר כלשהו אך לא רכשו אותו בסוף. כאשר תצטרף הטבה כלשהי מיוחדת לאותו לקוח שהתעניין במוצר, יתכן מאוד שהוא יבחר לרכוש אותו ואף ימליץ עליכם ללקוחות אחרים.

חיפוש בפייסבוק

אמנם חיפוש בגוגל איננו בעל יכולות דומות לחיפוש באמצעות מנוע החיפוש גוגל וגם קידום אורגני בגוגל שונה באופן מהותי מקידום אורגני בפייסבוק, אך יחד עם זאת, חשוב מאוד לזכור שישנה כמות משמעותית של דפים עסקיים בפייסבוק ולכן, ניתן למצוא מידע בתחומים רבים באמצעות החיפוש בפייסבוק ולכן, בהחלט כדאי לבצע את כל הפעולות הנדרשות לצורך קידום אורגני, על מנת שבמהלך חיפוש של גולש בפייסבוק אודות עסק המעניק שירותים או מציע מוצרים אותם מציע העסק שלכם, יחשף לעמוד העסקי של העסק שלכם קודם לעמודים עסקיים אחרים.

Share