קידום אתרים לרופאים
בעידן הדיגיטלי, עסקים, אשר משכילים להשקיע באתר רשמי נהנים מערוץ חשיפה נוסף ברמה הארצית והבינלאומית. אתר הבית לא מסייע בהצגת העסק, השותפים ותחומי הפעילות, אשא מאפשר ליצור קשר ולשמור על תקשורת רצופה עם הקוראים. מהם התפקידים השיווקיים של אתר הבית, וכיצד להגיע לתפוצה רחבה?
קידום אתרים לרופאים – התפקידים השיווקיים של האתר הבית:
התפקיד הראשון – ליידע
אתר הבית, עיצוב לוגו וכל נושא UI ן UX משמשים כשער דיגיטלי לעסק, וככזה הוא נועד ליידע אודות השירותים, המוצרים, שעות הפתיחה, דרכי ההגעה ו"האני מאמין" של העסק.
התפקיד השני – לקרב
כיום, בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות, לקוחות קיימים ועתידיים יכולים "להיכנס" לעסק, להיחשף אליו ולקבל מידע אודותיו בלחיצת כפתור אחת. אתר בית איכותי מאפשר לחשוף את בעל המקצוע ללקוחות מכל רחבי הארץ, ולסייע להם לא רק להכיר את המותג, אלא אף להיקשר אליו.
התפקיד השלישי – לקדם מכירות
אן ספק, שאחד התפקידים המרכזיים, שלשמם נוצר אתר הבית מלבד יידוע וקירוב לקוחות הוא קידום מכירות. גם רופאים עשויים למצוא באתר הבית כלי נהדר לקביעת פגישות והזמנות.
אך על מנת להינות מתנועה מכירתית מהאתר, עליהם לבצע מספר פעולות, הקשורות לתפוצה רחבה.
אילו פעולות יתרמו להגעה לתפוצה רחבה?
הפעולה הראשונה: תוכן איכותי.
אתר הבית הוא המקום בו הלקוח נחשף לשירות של הרופא, זה גם המקום להתבטא, לספר אודות תחלואות ודרכי ריפוי, לרשום על נושאים עדכניים, שמעסיקים את הציבור ולחשוף את העשייה המקצועית באופן בלתי תלוי. על מנת להגיע לתהודה גבוהה, חשוב לשמור על תדירות קבועה של העלאת תכנים איכותיים כמו מאמרים, סקרים, שאלונים, תמונות וסרטונים. כל אלו יתרמו לנראות של האתר ולקידום במנועי החיפוש, אך חשוב לציין, שהעלאת תוכן איכותי מהווה רק חלק מהפעולות, שמסייעות להגעה לתפוצה רחבה.
הפעולה השנייה: קידום אתרים לרופאים
קידום אתרים לרופאים נחלק לשני נושאים: קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן.
קידום אתרים לרופאים אורגני – היא שיטת קידום המאפשרת להגיע לתפוצה רחבה דרך שיתופים ויצירת שותפויות, בין אם מדובר על כתיבת מאמר אורח באתרים אחרים, העוסקים בתחום הקרוב לתחום עיסוקו של הרופא, לדוגמא: רופא שיניים, אשר כותב מאמר לחברה המייצרת שיניים תותבות, או לחברה המייצרת מוצרי היגיינת שיניים.
או דוגמא אחרת, רופאת עיניים, אשר רושמת מאמרים לרשת אופטיקה, וכדומה.
מעבר לכך, ניתן לשתול באתר הרשמי של הרופא קישורים מאתרים אחרים, אשר מזרימים תנועה אליו.
מעבר לכך, שיתוף של מאמרים מקצועיים ברשתות החברתיות ובקבוצות מקצועיות, שימצאו עניין וערך רב בדבר.
הדרך השנייה, קידום אתרים לרופאים ממומן – הקידום הממומן, כשמו כן הוא דורש תקציב פרסום נפרד לעלות השירות של מקדם האתרים.
הוא מאפשר להגיע לחשיפה גבוהה יותר עקב ניהול מסעות פרסום במנועי תוכן כמו טאבולה ואאוטבריין, אשר מאפשרים דריסת רגל בפורטלים הגדולים והמפורסמים בישראל ובעולם.
מעבר לכך, קידום האתר לדפים הראשונים במנועי החיפוש, עוד בשלב הראשוני שלו, יבטיח הגעה ליותר אנשים.
לסיכום,
קידום אתרים לרופאים מאפשר ליידע, לקרב וכן להביא לקוחות בעלי עניין וצורך לשירות הממוקד אותו מציע הרופא.
חשוב להשקיע בקידום אתרים איכותי, שיוכל להביא תועלת רבה לתקציב השיווקי והפרסומי שלכם.
אתרים בתחילת דרכם יפיקו רבות מקידום ממומן, אשר יקצר את הדרך אל העמודים הראשונים במנועי החיפוש.