072-3308587

ז'בוטינסקי 7, משה אביב, רמת גן

Top

החשיבות העצומה של קידום אתרים אורגני SEO להצלחת העסק שלכם

קידום אתרים אורגני

החשיבות העצומה של קידום אתרים אורגני SEO להצלחת העסק שלכם

Search Engine Optimization) SEO) הוא קידום אתרים אורגני במנוע החיפוש של גוגל. הסטטיסטיקה לא משקרת- היא מוכיחה את מה שנראה כי לא נדרשת עוד הוכחה לכוחו של מנוע החיפוש הגדול, העצמתי והאפקטיבי ביותר: חלק הארי של הגולשים בכל רחבי העולם גולשים באינטרנט באמצעות גוגל.

לקידום האתר שלכם בעמוד הראשון בגוגל- אשר פעולת SEO   מקצועית ומושכלת מכוונת אליו – עשויה להיות השפעה מכרעת על האתר בכלל ועל העסק בפרט (וההיפך).

קידום אורגני וקידום ממומן

קיימות שתי שיטות לקידום אתר בגוגל: קידום ממומן באמצעות פרסום (PPC) וקידום אורגני (SEO). עדיפות הקידום אורגני נובעת הן מהאפקטיביות שלו- באמצעות ניתן להגיע למקום גבוה לאורך זמן- והן מבחינת עלות: קידום אורגני זולה הרבה יותר, והיא יכולה להיעשות ללא תשלום כלל, להוציא תשלום למי שעוסק מטעמכם בתחזוקת האתר,בשדרוגו, ובעדכונו.

קידום אורגני  פירושו הבנת דרך הפעולה של גוגל בדירוג אתרים בתוצאות החיפוש. טבעי שמי שמבין בתחום זה יותר מכל אחד אחר הוא מקדם אתרים מקצועי. קידום אתרים הוא חלק בלתי נפרד מהמאמצים הרצופים, אשר על כל בעל עסק שברשותו אתר להשקיע בו.

על מנת לשמור על האפקטיביות ועל הרלוונטיות של האתר (גם בעברית, כמובן…) הוא לדעת, גם אם לא בהכרח להבין ( לשם כך ניתן ומומלץ לשכור את שירותיו של מקדם אתרים) כי לגוגול יש יותר מ- 200 פרמטרים לפיהם הוא מדרג אתרים ומקדם אותם קידום אורגני. קידום אורגני הוא קידום במתבצע על ידי אופטימיזציה למנוע החיפוש גוגול.

 אינטרנט – הזירה התחרותית בתבל

מאבק חריף, אשר אין הפרזה בכינויו כמאבק קיומי, ניטש על העת על המיקום בעמוד הראשון של גוגל בכלל ועל שלושת המקומות הראשונים בו בפרט. הסיכוי שלכם להיחשף לידיעת הגולשים ולהיוותר בתודעתם ובזיכרונם יגדל ככל שיגבה המיקום שלכם בעמוד הראשון.

כדי להיות שחקן בעל משקל, שחקן שסיכוייו לנצח גבוהים, עליכם להסתייע בשירותיו של מקדם אתרים מקצועי, מאומן ומיומן, בד בבד עם שכירת שירותי כתיבת תוכן שיווקי בפרט ותוכן בכלל. חשיבות איכות התוכן נובעת לא רק מהדימוי של האתר כאתר מקצועי, שעמודיו כתובים ברהיטות, אלא בשל העובדה כי גוגול מקדם אתרים שעמודיהם כוללים מידע עדכני, מעניין, רלוונטי לגולשים ומניע אותם לפעולה.

דירוג גבוה צפוי -גם אם לא בהכרח מובטח- לאתרים שניתן לאפיין אותם כמי שמתקיימים בהם שלוש תכונות מרכזיות:

  1. איכות. אתרים שמעניקים ערך לגולשים. אתרים מעניינים, ייחודיים, שמתעדכנים. אתרים שמייצרים תנועה מהם ואליהם. אתרים אשר בין אם הם מציעים מוצר או שירות הם מציעים משהו מיוחד, אולי אף בלעדי, שממתג אתם כמומחים לנושא. גוגול  צריך להשתכנע כי יש להם מוצר או שירות מנצחים- כזה שגולשים מדברים עליו ומעבירים מפה לאוזן, משהו שגורם להם לשתף את המוצר או השירות שלה ולקשר אותו עם חברים רבים שלהם.
  2. אמון. אמון נבנה בעקביות ובהתמדה, בהגינות וביושר. גוגל צריך להשתכנע כי כל המידע באתר שלכם אמין וכי מעידים על כך בין היתר קישורים מאתרים בעלי סמכות בתחום זה לאתרכם. האמון שאתם יוצרים בקרב הגולשים הוא אחת הסיבות החשובות לכך שהם ירכשו מכם מוצר או שירות.
  3. סמכות או סמכותיות. חשוב שהאתר שלכם ישקף וימחיש את היותכם הטובים ביותר במוצר או בשירות הייעודי והייחודי שלכם. גוגל רוצה להשתכנע כי מי שמחפש לדוגמה, כיסא בטיחות לילד, ימצא אצלכם את הכיסא האיכותי והבטיחותי ביותר במחיר תחרותי ואטרקטיבי.

הידע, הניסיון, ההתמדה, הכישרון – כל אחד מהמרכיבים האלה הוא בבחינת מקדם אתרים שלכם…  אם לסכם ולתמצת: SEO הוא תהליך מתמיד, רציף ובלתי נלאה, של הוכחה לגוגול שאתם, הלכה למעשה, האתר הטוב ביותר הראוי למיקום הגבוה ביותר בתחום הייחודי לכם; אתר שמי שמחפש מוצר או שירות שאתם מספקים יגיע אליכם לפני שהוא יחפש, אם בכלל, בכל אתר אחר.

בהצלחה!

Share