הכלי השיווקי החדש לסרטי תדמית – IGTV
ישנם הרבה דברים שאפשר להגיד על הפקת סרטי תדמית, על חשיבותם ועל הדרך הנכונה להפיק אותם. אבל סרטי התדמית לא שווים כלום אם לא משתמשים בהם בצורה הנכונה. מי שעוסק בפרסום, שיווק וקידום מכירות צריך להכיר את הכלים שעומדים לרשותו ובאמצעותם ניתן להגיע אל הציבור. ישנם כלים שונים, או פלטפורמות שונות, בהן ניתן להשתמש לצורך הפצת סרטי תדמית; הפעם נדבר על אחד מהם – IGTV והתועלות שלו.
סרט תדמית ו – IGTV?
IGTV הוא כלי חדש יחסית מבית אינסטגרם, כלי אשר מייד זכה לתגובות חיוביות ורבים מגלים בו עניין בתור כלי מעניין למטרות שיווקיות. IGTV בעצם מאפשר להעלות סרטוני וידאו בדומה ליוטיוב, כאשר הם מוגבלים לאורך מקסימלי של שעה. בשונה מאפליקציות יוטיוב, כאן כאשר המשתמש נכנס לאפליקציה סרטי הווידאו מתחילים להתנגן באופן אוטומטי בדיוק כפי שקורה שמפעילים את מכשיר הטלוויזיה. כמובן שניתן גם לבצע חיפושים, אך תמיד הווידאו מתחיל להתנגן עם הכניסה לאפליקציה.
עוד נקודה מעניינת היא שאפליקציה זו מותאמת לצורה הטבעית בה אנו אוחזים במכשיר הטלפון ומיועד לצפייה בפורמט ורטיקלי במסך מלא; דבר שצריך לקחת בחשבון בעת הפקת סרט תדמית עבור פלטפורמה זו.
מדעו תרצו לפרסם סרטי תדמית ב IGTV?
- עוד ערוץ פרסום – פרסום ב IGTV אינו עומד בסתירה לפלטפורמות אחרות. זוהי פשוט עוד אפשרות שעומדת בפניכם. ואם נותנים לכם חינם לא תשתמשו?
- FACEBOOK WATCH – כאשר אתם מעלים סרט תדמית לIGTV הוא באופן אוטומטי משותף גם בפלטפורמת הסרטים של פייסבוק וכך אתם יכולים לזכות בחשיפה נוספת.
- הזרמת תנועה לאתר – ניתן להכניס בתיאור הסרט קישורים על מנת להזרים תנועת גולשים אל האתר שלכם.
- כמות המשתמשים – אינסטגרם מציעה את השירות בשני אמצעים שונים. אחד הוא הורדת האפליקציה IGTV והאפשרות השנייה היא באמצעות כפתור ה IGTV באפליקציית האינסטגרם. המשמעות של כל זה היא שהנכם (סרט התדמית שלכם) נגישים גם למי שלא התקין את האפליקציה. סרטי תדמית ב IGTV הם בעלי פוטנציאל שוק של כמיליארד משתמשים!
- יותר עוקבים לחשבון האינסטגרם – אם הנכם משתמשים בחשבון אינסטגרם לקידום המותג, יש לכם כאן הזדמנות להשיג יותר עוקבים. כל מי שיעקוב אחר החשבון שלכם ב IGTV באופן אוטומטי הופך לעוקב אחר חשבון האינסטגרם שלכם.
IGTV הוא כלי חדש ומעניין אשר ניתן להשתמש בו לצורך יחסי ציבור וקידום מכירות אם יודעים לעשות זאת בצורה הנכונה. אם אתם נמצאים בתהליך של הפקת סרט תדמית או מתכננים להפיק סרטי תדמית חשוב קודם כל לשאול את עצמכם האם מדיה זו מתאימה לקהל היעד שלכם. במידה והמותג שלכם באמת מתאים למאפייני הקהל של IGTV חשוב להתאים את השפה השיווקית והקונספט שלו למדיה זו.