שימוש ב-nofollow
במיוחד עבור בעלי האתרים המדורגים גבוהה, או השואפים להימנע ממצב של קישורים שלא לפי ההנחיות של גוגל למנהלי האתרים- הגדירו no-folow ותלכו לישון רגועים יותר 🙂
אז מהו בעצם No-follow?
בצורה פשוטה דרישה של בעל האתר מהרובוטים לא לסרוק את הקישור הספציפי במטרה לא להיפגע מקישור לא איכותי.
ניתן ללמוד יותר על No-follow מהסרטון המפורסם של Matt Cutts
httpss://www.youtube.com/watch?v=x4UJS-LFRTU
אך גוגל מתייחסים לקישורי No-follow:
למעשה מבחינת גוגל כאשר אתם מגדירים No-follow ביקשתם ממנו להתעלם מהקישור הזה מסיבות שונות ודרשתם ממנו לבטל את הקישור הנכנס לאתר.
4 סיבות מרכזיות להגדיר No-follow:
- תוכן מקשר לא איכותי בשיט- להסיר אחריות מאתרי זבל, מלוכלכים וכו.
- לא ל- הענש מלינקים בתשלום- גוגל נלחמת בתופעת מכירת הלינקים, מצב שעשוי להעמיד אותכם "במשפט".
- למקד את הסריקה של גוגל באזורים נכונים במקום באזורי רישום או יצירת קשר שהוא לא יכול לסרוק- למקד את Googlebot בעמודים אחרים באתר.