כתיבת תוכן לאתרים – המילים הנכונות שהופכות גולשים ללקוחות
כתיבת תוכן לאתרים – המילים הנכונות שהופכות גולשים ללקוחות
הביטוי הפופולרי "התוכן הוא המלך" שנהיה כבר קלישאה,
מככב בכל מקום ברחבי הרשת- ברשתות החברתיות, בסוכנויות קידום האתרים, בפרסומים שונים ובפלטפורמות נוספות, וכנראה שיש לכך סיבה טובה.
על פי מחקרים שנערכו בתחום ופרקטיקות בשטח, כתיבת תוכן לאתרים, ובפרט תוכן איכותי ומניע לפעולה, היא אחד הגורמים החשובים ביותר המובילים לסגירת עסקאות והשגת לקוחות חדשים
כתיבה של תוכן איכותי ושיווקי, מובילה ברוב המקרים לרושם טוב יותר על קהל היעד שלנו, להשפעה על לקוחות רבים יותר, ובסופו של יום – ליותר רווחים בעסק שלנו.
התוכן באתר שלי לא עובד…
בעלי עסקים רבים חוזרים על הטענה הזו בווריאציות שונות ומשמיעים אותה באוזנינו.
האתר לא עובד, אני לא מקבל לידים מהאתר שלי, התוכן באתר לא מייצר מספיק מכירות…
מה ניתן לעשות? ברוב המקרים הסיבה לכך היא מפני שהתוכן באתר שלנו לא מדבר את השפה של הלקוח הפוטנציאלי שלו, ולא מכוון לערוץ התועלת שלו.
זה שהאתר לא מביא מספיק לידים, זה לא אומר שהוא לא תקין. זה רק אומר שהוא לא משדר בערוצים בהם נמצא הלקוח שלנו.
באילו ערוצים נמצא הלקוח שלנו?
כשלקוח נכנס לאתר האינטרנט שלנו, התוכן שמופיע בו אמור לענות על שאלה אחת חשובה כדי שיהיה מעוניין לרכוש את השירות או המוצר שאנו מציעים: שאלת הפתרון.
ללקוח הספציפי שלנו יש "כאב" מסוים, אותו הוא מעונין לפתור.
זה יכול להיות יתר משקל, חוסר בלקוחות או רצון לעצב את הבית, ובמידה ונציע לו פתרון מתאים לכאב שלו, הוא ימשיך איתנו.
ברוב המקרים כתיבת תוכן לאתרים אינה נותנת מענה לשאלה החשובה הזו, ולכן מובילה לזליגה של הלקוח מחוץ לאתר, בלי להשאיר פרטים כלל.
כיצד כותבים תוכן איכותי שהופך גולשים ללקוחות?
מממ…שאלת השאלות ממש. על קצה המזלג וכפי שציינו קודם, הגולשים שלנו מעוניינים בפתרונות, ולא בתוכן סתמי.
כדי שיקראו את התוכן שלנו, נצטרך לספק מענה רלוונטי עבורם, ולגרום להם לההבין שהמוצר או השירות שאנו מוכרים מציע את הפתרונות שהם מחפשים.
כותב/ת תוכן איכותי יכול לבצע את 5 היכולות הללו בעזרת מילים בלבד:
- לרתק את הגולשים
- לגרום להם לחוש תוך כדי קריאה שמדברים אליהם ממש, ומקיימים איתם דיאלוג
- לשכנע אנשים להעדיף אתכם על פני המתחרים
- תרגום מאמרים מעברית לאנגלית – היתרונות והחוזקות של השירות/המוצר שלכם לתועלות
- להביא את הלקוחות הפוטנציאליים ליצור קשר
טיפים על קצה המזלג לכתיבת תוכן לאתרים
כמה סודות מהמעבדה של אונדהאוס דיגיטל, שיוצרת תכנים ייחודיים ומוכרים עבור מאות לקוחות:
- אל תאריכו- השתדלו לכתוב תכנים קצרים, 300-400 מילה מספיקות בהחלט
- פסקאות קצרות- פשטו את התוכן שלכם ככל הניתן. אל תשלבו מילים גבוהות מדי, אלא דברו בשפה פשוטה ומדוברת.
- שלבו כותרות משנה מעניינות ומסקרנות- בכל מאמר תוכן שתכתבו, חשבו על כותרות משנה מעניינות ומסקרנות, שיגרו את הגולשים להמשיך לקרוא את התוכן (כי לאף אחד אין כוח לקרוא טקסטים ארוכים ומשעממים…)
- בצעו מחקר מילות מפתח והתאימו את המילים ו/או הביטויים הנכונים בכתיבת התוכן שלכם
- קבלו השראה מאתרים שיש בהם כתיבה נכונה, מעניינת ומניעה לפעולה, או אצלנו באתר. כן, ממש כאן (:
- לאחר שיצרתם פיסת תוכן מושלמת, אל תפרסמו אותה מיד. קראו אותה בקול רם, וכך תזהו משפטים מיותרים, מילים שחוזרות על עצמן וכדומה.
- לעוד טיפים לכתיבה שיווקית מנצחת, תוכלו להיכנס לכאן.
עם קצת השקעה, והרבה רצון טוב, תוכלו גם אתם ללמוד כיצד לכתוב כתבות תוכן איכותיות. גם אם לא ידעתם שקיימת בכם יכולת כתיבה חבויה, תופתעו לגלות שהיא אכן קיימת.
אם אתם לא מתחברים לנושא, ואינכם מעוניינים להתעסק כלל עם נושא כתיבת תוכן לאתרים, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, וצוות הכותבים שלנו ישמח לעשות זאת עבורכם.
אלו שירותים אנו מציעים?
אונדהאוס דיגיטל מציעה סל שירותים נרחב בתחום התוכן, שכן התוכן השיווקי הוא ההתמחות המיוחדת שלנו.
במסגרת שירותי התוכן שלנו אנו מציעים:
- כתיבת מאמרי איכות ומאמרי עומק – התמחות בתכנים רפואיים, קולינריים ותכנים בנושא שיווק
- כתיבת מקצועית לאתרים (SEO)
- קופירייטינג
- שכתוב טקסטים
- כתיבת תוכן לרשתות החברתיות
- כתיבת תסריטים לסרטונים קצרים
מעוניינים להזמין תוכן איכותי שהופך גולשים ללקוחות? אנו מזמינים אתכם ליצור קשר.