חברה לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי, כך תדעו לבחור נכון
בחירת חברה לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי – היא ללא ספק משימה מאתגרת ומרתיעה במיוחד עבור בעלי עסקים שנפגעו בעבר מחברות שמנוהלות באופן חובבני. אם גם אתם נכוויתם בעבר, אם גם אתם סבלתם מניהול קמפיינים לקוי וקידום אתרים שלא הניב תוצאות – אל תתייאשו!
ראשית, חשוב שתדעו שיש סוכנויות עם תחומי התמחות שונים וברגע שתדעו בדיוק מה לחפש – אתם תהיו צעד אחד לפני צמיחה משמעותית של העסק שלכם. אז איך עושים את זה? ריכזנו לכם כמה דברים שאתם מוכרחים לבדוק לפני שאתם מתחילים לעבוד עם סוכנות דיגיטל ובמיוחד עם חברה לקידום אתרים..
האם החברה מספקת דיווח שוטף על מה שנעשה בשטח?
נשמע כסעיף שהוא מובן מאליו? ובכן, הוא ללא ספק צריך להיות כזה. אבל לצערנו, אנחנו שומעים על לא מעט מקרים בהם הלקוח נותר מחוץ לתמונה. מדובר בדרך כלל בסוכנויות וחברות שמנצלות את חוסר הידע של הלקוח ולא משתפות אותו בנעשה בעבודה השוטפת. מהר מאוד הלקוח מרגיש מבולבל, מתוסכל וככל הנראה לא יצליח להבין למה אין תוצאות מהעבודה שהוא משלם עליה – ואגב, יכול להיות לכך גם הסבר! לדוגמה, יש תהליכים שיכולים לקחת זמן עד שרואים תוצאות, אבל כל עוד חברה לקידום אתרים אינה פועלת בשקיפות – כאן מתחילה הבעיה. בחרו בסוכנות דיגיטל שאתם מוצאים איתם שפה משותפת, שאתם מרגישים שהם מערבים אתכם בתהליך ומלמדים אתכם. חברה מקצועית שאין לה מה להסתיר תמיד תשמח לאפשר ללקוח לצמוח וללמוד יחד איתם.
האם החברה לקידום אתרים מערבת את הלקוח בתהליך?
אז דיברנו על החשיבות של שקיפות – אבל זה לא מספיק. חברה לקידום אתרים צריכה גם לערב את הלקוח במהלך החודש בפעילות החודשית שהיא מבצעת. מה זה אומר? שליחת מעקבי מיקומים, גידולים בתנועה, דוחות חודשיים, מעקב אחר לידים – כל אלה דברים בסיסיים שאתם בתור לקוחות חייבים לקבל! אם לא, צריכות להידלק לכם נורות אזהרה שמשהו אינו עובד כשורה. בנוסף, בדקו כיצד הסוכנות שבחרתם לעבוד איתה מתקשרת איתכם – האם יש לכם איש קשר קבוע שאתם יכולים לפנות אליו תמיד? האם הסוכנות יוצרת איתכם קשר לבדוק התקדמות? האם הם מייעצים לכם בפן השיווקי ומתעניינים באמת בהצלחה של העסק שלכם? אל תתפשרו על פחות מכך.
אחרון חביב – תמיד בדקו המלצות של לקוחות!
בשנים האחרונות נפתחו אלפי חברות לקידום אתרים באינטרנט לצד סוכנויות דיגיטל, חלקן בעלות מוניטין עשיר וחלקן…פחות. לכן, לפני שאתם ממהרים לחתום על חוזה התקשרות, בדקו תמיד מה הלקוחות שלהם מספרים עליהם. אתם יכולים לעשות את זה דרך אחת הרשתות החברתיות ולא להתבייש לבדוק מולם מה דעתם על החברה, מה ההתנסות שלהם מולם, מה הם אהבו בשירות שלהם ומה פחות? האם הם אמינים? האם הם סיפקו תוצאות?
זכרו שחברה לקידום אתרים היא בסופו של דבר סוג של מערכת יחסים לטווח הרחוק ולכן היא צריכה תמיד להיות מושתת על אמון, שקיפות ושיתוף פעולה.
לסיום, קבלו טיפים נוספים חשובים שוודאי יסייעו לכם בבחירה הנכונה