למה כל עסק צריך קידום ממומן בגוגל?
ניסיתם את כוחכם בקידום אתרים אך לא הצלחתם להגיע למקום הראשון בגוגל? אינכם היחידים. נסו לגלוש באתר ולעבור בין העמודים השונים ותגלו עוד מאות עסקים בנישה שלכם שלא מצליחים להגיע לראש תוצאות החיפוש במנוע החיפוש הפופולרי. אך עם זאת, קיימת דרך פשוטה ומהירה באמצעותה אתם יכולים להגיע תוך שעה שעתיים למקום הראשון בגוגל, מהי?
קידום ממומן בגוגל – מודעות גוגל
גוגל מציעה לאתרים מספר אפיקים לפרסום שאינם תלויים במקום של האתר ברשימת התוצאות האורגנית. באמצעות ממשק אינטרנטי ניתן להזין מודעה הרלוונטית למחפשי מוצרים ושירותים בתחום מסוים. תגלו למשל כי קיימות מודעות כאלה בחיפושים כמו הובלות, תיווך, מזון לבעלי חיים, עורכי דין ושרברבים. למעשה, כל עסק קטן כגדול יכול לפרסם בגוגל. אז איך עושים זאת נכון?
השיטה הנכונה לקידום איכותי בתשלום
קידום ממומן בגוגל מתבצע בשיטת מכרז חי. בעלי המודעות מפרסמים על בסיס הקלקות – CPC. כאשר המודעה שלכם עולה לאוויר מיקומה נקבע בהתאם למחיר המקסימלי שאתם מוכנים לשלם עליה. לדוגמה, אם אתם מוכנים להשקיע חמישים אגורות לקליק והמתחרה שלכם מוכן להשקיע שבעים אגורות לקליק הוא יופיע לפניכם ברשימת תוצאות החיפוש. כאשר מסתיים התקציב היומי של מתחרה זה – המודעה שלכם תחליף את מקומו. אך מה קורה עם שלושים מפרסמים אחרים הסכימו להשקיע שקל לקליק או שני שקלים? במקרה זה הם יופיעו לפניכם ותגלו כי גם המודעה הממומנת שלכם אינה מופיעה בעמוד הראשון. במקרים אלה עדיף להיעזר במומחי קידום מקוון בתשלום.
קידום ממומן בגוגל – איך עושים זאת המקצוענים?
עסק שאינו נמצא בעמודים הראשונים של גוגל בשנת 2018 מאבד כמות גדולה של גולשים במנוי החיפוש מהמחשב, מהטאבלט ומהטלפון החכם. למעשה, הדבר דומה לעסק שאינו נמצא בדפי זהב בישראל של שנות השמונים והתשעים. עם זאת, עסקים קטנים מגלים כי התקציב היומי הנדרש לפרסום העסק בקידום ממומן שאתם מנסה לבצע בעצמכם הוא גבוה מאד. כמות הלקוחות הנכנסת ממודעות אלה אינה מצדיקה מחיר שעשוי להגיע גם ל-20 שקלים לקליק בביטוי תחרותי.
לכן, חברות מקצועיות המתמחות בהקמה של מסעות פרסום דיגיטליים מקוונים יוצרות מודעות המכוונות להמיר, מחברות אותן לדפי נחיתה המושכים גולשים להשאיר פרטים ומאפשרים להגדיל בצורה משמעותית את ההחזר על ההשקעה בפרסום. כך, הקידום המקוון בתשלום הופך להיות אמצעי המזרים לקוחות חדשים לעסק לאורך כל היום בהשקעה מינימלית.
אוטומציה בפרסום
לצד היתרונות הרבים שיש להיכרות עם הממשק של גוגל, לחברות פרסום מקצועיות בפרסום במדיה זו ניסיון גם בהקמה של מסעות פרסום אוטומטיים בהם הגולש מזין מגוון רחב של ביטוי חיפוש ומגיע לתוצאות שלכם. לדוגמה, במקום להסתפק בפרסום "הובלות במרכז" – מסע הפרסום יפנה גם למחפשי "הובלות בתל אביב", "הובלות ברמת גן" ו-"הובלות באור יהודה". הפונים לדף הנחיתה יכולים לקבל מענה אוטומטי באמצעות האי-מייל או לדבר עם נציג וירטואלי בצ'ט. רוצים "לככב" בגוגל? נסו קידום ממומן מקצועי.